به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حجت الاسلام عبدالله انصاری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار داشت: لازم است یک ستاد ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فردیس راه‌اندازی شود.
وی با بیان اینکه این ستاد می‌تواند به توسعه مباحث مربوط به این فریضه الهی کمک کند، افزود: راه‌اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌ها مورد تأکید است.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شهرستان‌ فردیس اقدامات ویژه و مؤثری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده است.
محمدیان با تأکید بر اهمیت تقویت وحدت میان آحاد جامعه، بیان کرد: تحت فرامین مقام معظم رهبری می‌توانیم به توسعه و تقویت وحدت و همدلی کمک کنیم.
وی تصریح کرد: باید اقدامات لازم را در راستای مقابل با عدم رعایت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم؛ این اقدامات باید حول محوریت امام جمعه هر شهر باشد.
انصاری به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: می‌‌توانیم با بهره‌گیری از امر به معروف و نهی از منکر به تبیین آنچه گذشت این چهل سال عمر با عزت انقلاب بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: اهمیت تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر حائز توجه و اهمیت است؛ باید به سمت آگاه‌سازی و تبیین جامعه حرکت کنیم.
انتهای پیام/و