به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در جلسه “پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شورای معتمد محله”، ضمن تاکید بر هدفمند سازی مشارکت مردمی در راستای ایجاد امنیت، بر هم افزایی کلیه دستگاه ها در این رابطه تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، انسجام ملی را از جمله دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برخی عمال منطقه ای استکبار به کاربری آمریکا به دنبال پمپاژ یاس در کشور بوده تا ایران اسلامی را منزوی کنند اما به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و همچنین هوشیاری رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره این توطئه ها خنثی و امت اسلامی طی این سال ها در همه صحنه ها حضور داشته و این همآوردی همیشه موجب پیروزی شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم امنیت را پیش نیاز تمامی فعالیت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به قابل ملموس بودن ابعاد مختلف امنیت انتظامی و تاثیر آن در امنیت روانی جامعه، این مهم موید تلاش بدون وقفه خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی است.
سرهنگ حاجی زاده امنیت را شامل همه حوزه ها اعم از سلامت، اقتصاد، اعتماد و … دانسته که مدیریت صحیح، متضمن گستره راهبردی این فرآیند بنیادین شده و می تواند موجب تسریع در پایایی و پویایی جامعه شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سپس با تاکید بر ایجاد ساز و کار امنیت مردم پایه در قالب طرح شورای معتمد محله، اهتمام تمام دستگاه ها در همراهی با پلیس را جز لاینفک این مقوله دانست و داشتن نگاه جزیره ای در اجرای طرح مذکور با عناوین مختلف را از آفات اجرایی آن برشمرد.