به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در همایش استانی فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک شجره طیبه است که سه ریشه عمیق دارد و دین‌داری مردم، رهبری دینی مردم و اتحاد مردم ریشه‌های عمیق این انقلاب هستند. امروز دوره میوه دادن این درخت بوده و جبهه مقاومت یک میوه شیرین این درخت است.

وی تأکید کرد: به لطف انقلاب این درخت پایدار است اما چهار موریانه باعث می‌شود درخت انقلاب تضعیف شود که موریانه اول موریانه اختلاط است که باعث ترکیب شدن حق و باطل می‌شود و ترکیب شدن آنان باهم برای زدن ریشه حق است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با برشمردن موریانه دوم را موریانه اختلاف بیان کرد و گفت: موریانه دوم که انقلاب را تهدید می‌کند اختلاف است و در دوران انقلاب خیلی‌ها دنبال به اختلاف کشیدن انقلاب بوده‌اند و انگلستان با حربه اختلاف توطئه می‌چیند.

وی سومین موریانه مخرب انقلاب را اختلال دانست و خاطرنشان کرد: موریانه اختلال موریانه‌ای است که باعث ایجاد خلأ می‌شود و به دنبال زدن سرشاخه انقلاب است که در موریانه اختلال سران نظام را مورد هجمه قرار می‌دهند و درنهایت هدف آنان ولایت‌فقیه است.

وی در ادامه موریانه چهارم را اختلاس عنوان کرد و گفت: موریانه اختلاس باعث ایجاد بدبینی در جامعه می‌شود و راه مقابله با این موریانه توسعه اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه است.

یعقوبی همچنین در اهمیت معرفی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در سالگرد انقلاب اسلامی باید سطح فرهنگ و منش مردم را ارتقا دهیم و دستاوردهای انقلاب را به همه آحاد مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بی تعریف است و در تعریف‌های استاندارد جهانی نمی‌گنجد و مصداق کلمه‌الله اکبر است که باعث قدرت انقلاب شده است.

امام‌جمعه بجنورد درزمینهٔ قیام مردم گفت: ملت ما در اوایل انقلاب برای نام و نان قیام نکردند بلکه مردم برای خدا قرآن و خمینی قیام کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جوانان باید افتخار به گذشته و امید به آینده را تقویت کرد.

انتهای پیام/