به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از مهر، حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ما هدف از برگزاری ایده کاپ زیباسازی را مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری بیان کرد و اظهار داشت: این ایده کاپ با محوریت  زیبا سازی نوروزی در سه قالب، از خانه تکانی تا  شهر تکانی، زیبا سازی فضاهای شهری با استفاده از فرهنگ نوروز و ارائه طرح برای نازیبایی های شهر و راهکار های نوین برای ایجاد محیط های با نشاط شهری آماده حمایت از طرح ها و  ایده های خلاق شهروندان است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی ایده کاپ در سه سطح، فضای مجازی، بنر و پوستر و پیامک از  چهارم دیماه آغاز شد و تا پایان ۲۳ دی ماه ادامه داشت و علاقه مندان  آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ طرح  به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه طی دو روز توسط داوران  مشترک از سازمان زیباسازی و مدیریت  خلاقیت و فناوری های نوین ارزیابی و در نهایت ۱۴ اثر در قالب هفت طرح و هفت ایده به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ۲۷ دی ماه ساعت ۹ صبح  در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان صاحبان آثار حضور پیدا کرده و به مدت سه دقیقه از طرح خود در قالب کلیپ یا پاورپوینت دفاع خواهند کرد.

موذنی با اشاره به داوری مرحله نهایی این ایده کاپ گفت: در مرحله نهایی ۷۰ درصد آراء توسط سه داور حاضر در جلسه و  ۳۰ درصد  آراء  توسط مخاطبان به صورت الکترونیکی جمع آوری خواهد شد.

وی ادامه داد: سه  اثر در مرحله نهایی انتخاب خواهند شد و طرح هایی که قابلیت اجرا داشته  باشد در نوروز ۹۸ اجرایی خواهد شد.