به گزارش پایگاه خبری ربیع،الکس چو که شش ماه پیش مدیر سیستم های شخصی HP شد و توانست مدیر یکی از بزرگ ترین شرکت های کامپیوتری در دنیا شود. HP در سال ۲۰۱۷، رتبه اول را در این زمینه به دست آورد و در سال ۲۰۱۸ با توجه به اهداف مختلف شرکت همواره در جایگاه اول یا دوم بوده است.

نوآوری های بی شمار

همه این موارد در حالی است که بازار کامپیوترهای شخصی یا PC در سال گذشته کاهش یافته است و HP با این وجود ۶۰ میلیون کامپیوتر فروخت. چو در مصاحبه ای عنوان کرد که با نوآوری هایش در صنعت رایانه های شخصی توانسته این بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

برای مثال لپ تاپ Spectre Folio این برند که در قابی چرمی قرار گرفته بود توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند. این لپ تاپ اولین لپ تاپ چرمی قابل تبدیل دنیاست که که از ۱۰۰ درصد چرم و بدنه کروم قهوه ای تشکیل شده است که در خودروهای لوکس به کار می رود. همه اجزای اسپکتر فولیو چرمی نیست و در واقع قطعات منیزیوم و آلومینیوم جنس ساختارهای سخت افزاری را تشکیل می دهند که در پوششی از چرم ارائه شده است. این محصول به گونه ای نوآورانه طراحی شده است که می تواند شکل همانند یک تبلت را نیز به خود بگیرد. نوآوری های بی شمار شرکت HP

خلاقیت و شخصی سازی

او معتقد است که صنعت Pc چیزی است که مردم از آنها برای استفاده از کارهای جدی خود استفاده کنند و روی یک کار متمرکز باشد. چو همچنین بیان کرد که تحت تاثیر رشد صنعت بازی های رایانه ای قرار گرفته است، جایی که برند HP Omen همچنان مورد نظر بسیاری از گیمرهاست. کاربران این روزها به دنبال خلاقیت و شخصی سازی هستند. به همین دلیل است که HP آخرین سری Z خود را در حوزه کامپیوترهای دانشجویی و آموزشی تبدیل به تجربه ای جذاب در بازارهای جدید می شود.

برنامه های HP برای آینده چیست؟

مدیر HP اعتقاد دارد که سال آینده را با مودم های ۵G خواهد گذراند و همچنین تجربه بازی های جذابی را با تکنولوژی واقعیت مجازی اش با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت. او بیان کرد که نوآوری زیادی در فضای کامپیوترهای شخصی وجود دارد و می توان انرژی زیادی روی بخش های مختلف آن گذاشت. ما به دنبال کسب سهم بیشتر نیستیم، چرا که همین الان نیز رشد سهام و سودآوری خاص خود را داریم. خوشحالیم که این موضوع در خصوص ارزش مشتری و رشد کسب و کار تحقق یافته است. سال گذشته تلاش های زیادی در جهت این رشد کردیم و اکنون باید در این مناطق به رشد خود ادامه دهیم.