به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس قضایی سازمان نیروهای مسلح استان البرز که در سالن جلسات کوثر برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت در چنین مجموعه‌هایی باید با از خود گذشتگی همراه شود.

وی با بیان اینکه باید در تمامی زمینه‌ها رعایت فرامین الهی را داشته باشیم، گفت: مطیع دستورات پروردگار بودن از دیگر اقداماتی است که باید به طور کامل انجام شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به شرایط سوریه و داعش، افزود: رمز موفقیت و پیروزی دوباره سوریه را مطیع دستورات الهی بودن و مقاومت باید خواند؛ یمن، عراق، لبنان و سوریه داغ سنگینی بر دل دشمن گذاشته که امروز شاهد دیوانه شدن استکبار هستیم.

بهرامی با تأکید بر اینکه تمامی این پیروزی‌ها مطیع دستورات الهی بودن است، تصریح کرد: پروردگار مافوق قدرت‌های ماست و باید با ایمان راسخ مسیر را طی کنیم تا به پیروزی همه‌ جانبه دست یابیم.

وی اخلاق را ثمره دین دانست و گفت: بروز و نمود اخلاق باید در بدنه نظام مشخص و روشن باشد؛ در چنین شرایطی مجری امنیت مردم خواهیم بود و این نظامی است که ماندگار خواهد بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خطاب به مسؤولان گفت: نباید جایگاه را برای خود بخواهیم؛ باید از خودگذشتگی را در دستورکار قرار دهیم، لازم است مسؤول به اهمیت جایگاهی که در آن قرار دارد واقف باشد.

بهرامی معتقد است برخی با هجمه‌های فرهنگی سعی دارند چهره‌های برتر فرهنگ ما، همچون شاعران را تضعیف کنند.

وی ضمن اشاره به اشعاری از حافظ در ستایش پروردگار، بیان کرد: قلب باید حرم خدا باشد؛ باید با شاکله توحیدی عمل و قضاوت توحیدی داشته باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در بخش دیگری به پیشنهادات برخی برای دادن رشوه به نیروهای پلیس اشاره کرد و گفت: از خود گذشتگی این افراد بیانگر اعتقاد قلبی به پروردگار است و اشاره به احادیث امام صادق (ع) دارد.

انتهای پیام/و