به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت این مراسم اظهار کرد: اهمیت سالگرد پیروزی انقلاب را نباید فراموش کنیم و بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس مبانی دینی خود ۴۰ سال به راه خود ادامه داده است افزود: ۴۰ سالگی نشان بلوغ و کمال انقلاب است و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جشنی برای بالغ شدن انقلاب محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از سوء استفاده دشمن علیه انقلاب در فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی روزبه روز با سرعت و قدرت بیشتری در حال حرکت بوده و در پی ایجاد مشکلات برای مردم است.

وی همچنین دشمنی دشمن را مربوط به اصل انقلاب دانست و افزود: دشمن با جریان خاصی مخالف نیست بلکه اسلام و انقلاب را نشانه گرفته و هرکسی بر مبنای آرمان‌های امام و شهدا رفتار کند دشمن با او مخالفت خواهد کرد.

سالاری برنامه‌ریزی دشمن در عرصه‌های گوناگون را گسترده توصیف کرد و ادامه داد: ناامید کردن مردم ازجمله برنامه‌های دشمن بوده تا انقلاب و مردم را از یکدیگر جدا کند.

وی ناامید کردن از سوی هرکسی در داخل کشور را مسیر دشمن دانست و تصریح کرد: خدمات چهل ساله انقلاب و دست پر انقلاب در این مدت باید برای مردم مطرح و تشریح شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انتها با عمل انقلابی را ازجمله وظایف آحاد مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: بیان تفاوت‌های فعلی با ۴۰ سال گذشته و میزان نفوذ و مقام کشور در منطقه طی این سال‌ها ازجمله موارد لازم جهت بیان کردن است.

انتهای پیام/