به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت‌الاسلام عباس مسعودی در نشست مدیران پایگاه‌های آسیب اجتماعی که صبح امروز در مجموعه تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: با تبیین و آگاه‌سازی نسل چهارم انقلاب می‌توانیم به توسعه فرهنگ انقلاب کمک کنیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان نیروهای بالقوه و فعال در جامعه هستند، گفت: این قشر هستند که می‌توانند به آینده کشور کمک کرده و نقش خوبی ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به ضرورت تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: ضروری است تا جوانان را در مسیر اهداف بلند انقلاب قرار دهیم.

مسعودی هدف شکل‌گیری انقلاب و جانفشانی رزمندگان را رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی برشمرد و اضافه کرد: این مسیر باید برای عموم مردم روشن و تبیین شود.

وی از برگزاری گفتمان انقلاب توسط روحانیون مستقر خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات تأثیرگذار به منظور روشنگری اهداف انقلاب همین نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مهمترین تهدید امروز کشور برای نسل جوان را هجمه‌های فرهنگی خواند و خاطرنشان کرد: فضای مجازی دشمن اصلی جوانان است که هوشیارانه توسط دشمن طراحی شده و باید برای مقابله با آن‌ها به آگاه‌سازی نسل جوان جامعه بپردازیم.

مسعودی معتقد است یکی از راه‌های تبیین افکار نسل چهارم انقلاب، مقایسه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و نظام پهلوی است.

انتهای پیام/و