به گزارش پایگاه خبری ربیع، در پیگیری های به عمل آمده و اعـزام گروه هـای گشت و بازرسی به جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه قم ، سوء استفاده از۲۲۷ قطعه کارت هوشمند سوخت غیر قانونی محرز و پس از اخذ دستور مقام قضائی مسدود گردید.

 با تلاش و بازرسی های مستمر واحدهای نظارتی تعداد ۲۲۷ قطعه کارت سوخت غیر مجاز در سطح استان قم کشف و ضبط شد.

مهندس وزارتی در این باره گفت : منطقه قم همانند سالهای گذشته تلاش خود را جهت جلوگیری از تخلفات در حوزه توزیع و مصرف فرآورده های نفتی به وِیژه برخورد با سوء استفاده کنندگان از کارت های هوشمند سوخت خارج از شبکه توزیع قانونی فرآورده های نفتی دو چندان نموده است.

ایشان ادامه دادند: با توجه به احراز تخلف سوء استفاده از کارت های هوشمند سوخت نفت گاز ضمن مسدود کردن تعداد کارت سوخت های کشف شده، پرونده دارندگان آن و مالکین خودروهای سوء استفاده کننده از این کارت ها به مراجع قضایی ارسال گردید.

وی با بیان این مطلب افزود : بازرسی و بازدید های منظم صورت گرفته از جایگاههای عرضه منطقه با حضور و همکاری نزدیک دیگر دستگاههای نظارتی ازجمله سازمان صنعت، معدن، تجارت ،تعزیرات حکومتی ، اداره استاندارد ،نیروی انتظامی و…. در راستای تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاههای منطقه و دیگر حوزه های مربوط به مصرف کنندگان انجام گرفته و این روند مستمر و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.