به گزارش پایگاه خبری ربیع،دانلود بازی پازل برای اندروید یکی از مهیج ترین تفریح های کاربران به خصوص افرادی است که مدت زمان زیادی را در وسیله نقلیه عمومی می گذرانند. از این رو امروز قصد داریم به بررسی دو بازی بسیار زیبا در این زمینه بپردازیم. پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی پازل برای گوشیاندروید هستید، این دو عنوان را از دست ندهید.

بازی BRIDGE CONSTRUCTOR

اگر علاقه مند به دانلود بازی پازل هستید، این عنوان بسیار زیبا را فراموش نکنید. این بازی مهیج بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران دریافت شده است و توانسته سهم عمده ای از بازی پازل های موجود در گوشی های کاربران را به خود اختصاص دهد. در این بازی مهیج انواع مصالح و مواد مورد نیاز برای ساخت پل در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما باید با بهره گیری درست و اصولی از آنها پل های متعددی بسازید تا وسایل نقلیه با موفقیت از روی آن عبور کنند و به هدف خود برسید. این بازی به نوعی تبحر در سازه های مختلف است و باید با پیشرفت خود در این بازی به مراحل بالاتر دست پیدا کنید، البته ساخت پل تنها موردی نیست که باید آن را اجرا کنید؛ پل ساخته شده باید بتواند فشار روزانه انواع خودروهای سواری، کامیون ها و تانک های سنگین را تحمل کند.

پس از دانلود بازی پازل Bridge Constructor به ۴۰ مرحله دست پیدا می کنید و پس از ساخت پل ها می توانید سازه های خود را آزمایش کنید. این بازی بسیار زیبا در بخش های مختلف یک شهر برگزار می شود و شما می توانید در ساحل، دره، تپه و کوه به رقابت بپردازید.دانلود بازی پازل بازی Bridge Constructor

بازی LAST HUNTSMAN

بازی بسیار زیبای Last Huntsman یکی از عناوین ماندگار در زمینه بازی های یاد شده است. این بازی مهیج که در استور رسمی گوگل نیز قرار دارد، داستان بسیار جالبی را روایت می کند. این بازی در مورد غلبه شما بر سیاه چال است و در این راه باید همانند دیگر بازی های تطبیق ساز، سه یا بیشتر از مراحل مشابه را کنار هم دیگر قرار دهید و با این کار در مراحل و ماموریت ها پیشروی کنید و به هدف تان برسید.

در این بازی که هزاران بار توسط کاربران دریافت شده است، شما در نقش یک شکارچی قرار خواهید گرفت و باید با گذراندن مراحل مختلف، قدرت خود را به بالاترین حد توان برسانید. این بازی بسیار زیبا حجم بسیار کمی دارد و از گرافیک مناسبی نیز بهره می برد.