به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهرداد بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ البرز موفق شدند طی هفته گذشته بیش‌از ۲ هزار و ۳۵۶ مأموریت به انجام برسانند.

وی افزود: تماس‌های تلفنی پاسخ داده شده طی این مدت که توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ البرز به انجام رسیده منجر به انجام ۲ هزار و ۳۵۶ ماموریت مذکور شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه این تماس‌های تلفنی با ارائه خدمات مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس بوده است، تصریح کرد: در این میان ۲۵۹ ماموریت در راستای ارائه امداد رسانی به حوادث ترافیکی است.

به گفته بابایی ۲ هزار و ۹۷ ماموریت دیگر نیز در قالب درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی است.

وی یادآور شد: بیش‌از هزار و ۶۸ نفر در انجام ماموریت‌های فوق بیمار به بیمارستان منتقل شد که در این میان حدود هزار و ۲۰ نفر مشمول خدمات سرپایی شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان البرز از انجام ۱۳ ماموریت در قالب مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و اضافه کرد: این ۱۳ حادثه ۲۵ مصدوم را به دنبال داشت که همه این افراد مشمول درمان پیش بیمارستانی شده و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان ضمن اشاره به شهادت یکی از کارکنان این مجموعه در خوزستان، خاطرنشان کرد: خانواده اورژانس البرز نیز در غم از دست دادن شهید حمید احمدی که به عنوان تکنسین اورژانس شهرستان اندیکا در عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان و افراد گرفتار در سیل جان خود را نثار کرد داغدار است.

انتهای پیام/و