به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احمد علائی‌شربتی امروز  با اشاره به اینکه ارتقای سطح فرهنگ حاضرین در ندامتگاه در دستورکار ما قرار دارد، اظهار داشت: در این راستا مسابقه کتابخوانی در میان این قشر برگزار شد.

وی با بیان اینکه کتاب خاک‌های نرم کوشک برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شد، افزود: این اقدام با هدف آشنایی با سیره زندگانی شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام شد همچنین تقویت حس‌انس با شهدا و سال‌های هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف این مسابقه بود.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی ندامتگاه کرج برگزاری این مسابقه را با حضور ۱۵۰ نفر از مددجویان اعلام کرد و گفت: در این میان ۱۱۵ نفر موفق شدند که نمره قابل قبول را کسب کنند.

وی یادآور شد: سعی داریم کتابخوانی را میان مددجویان ترویج و توسعه دهیم تا به تعالی روح و تفکر این جامعه هدف کمک کنیم.

به گفته علائی‌شربتی هر یک ماه یکبار در این ندامتگاه مطالعه جمعی کتاب تحت عنوان روز “کتاب” انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات توسط زندانیان و در حسینیه این مجموعه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از زندانیان با آمادگی قبلی در میان سایر مددجویان کتاب منتخب را قرائت می‌کند، سپس ارائه نظر سایر زندانیان در رابطه با مطالب کتاب در دستورکار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی ندامتگاه کرج در پایان اضافه کرد: برترین برداشت و تحلیل‌ها توسط مددجویان مشمول هدیه‌ای در قالب یک جلد کتاب خواهد شد.

انتهای پیام/و