به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبر جالبی در مورد فیسبوک مسنجر منتشر شده که نشان می دهد به زودی افزونه حالت تاریک به این برنامه اضافه خواهد شد. قطعا این موضوع می تواند برای کاربران جذاب و جالب توجه باشد.

رونمایی از افزونه حالت تاریک برای فیسبوک مسنجر

ماه ها پس از اینکه فیسبوک این موضوع را تایید کرد که روی حالت تاریک در اپلیکیشن موبایل این برنامه کار می کند ، بالاخره خبر رسید که در حال آزمایش این افزونه روی اپلیکیشن فیسبوک مسنجر است. به تازگی کاربر معروف یعنی خانم جین مانچان وانگ اعلام کرده است که فیسبوک رابط کاربری خود را برای چند کشور تغییر داده و افزونه حالت تاریک را به برنامه خود اضافه کرده است. در حال حاضر لیست کشورها به دست ما نرسیده است ولی به نظر می رسد که آمریکا در این لیست قرار ندارد.

تغییرات جدید با اضافه شدن حالت تاریک به فیسبوک مسنجر

با اضافه شدن حالت تاریک به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر ، پس زمینه سفید این برنامه به حالت مشکی تغییر و نوشته ها نیز از مشکی به سفید تغییر رنگ پیدا می کنند. به طور کلی هر پس زمینه خاکستری که در این برنامه وجود داشته باشد با رنگی مشکی دیده می شود. اگرچه باید به این موضوع اشاره کنیم که بخش های رنگی این برنامه هیچ تغییری پیدا نخواهند کرد.رونمایی از افزونه حالت تاریک برای فیسبوک مسنجر

عدم فعال سازی این افزونه برای تمام کاربران

همانطور که در بخش بالا هم اشاره کردیم این افزونه هنوز برای همه افراد قابل استفاده نیست اما افرادی که به این افزونه دسترسی پیدا کرده اند می توانند آن را در بخش تنظیمات فعال و از آن استفاده کنند. یک موضوعی که ارزشش را دارد که به آن اشاره کنیم این است که این افزونه هنوز کامل نیست و اگر روی بخش فعال سازی آن کلیک کنید با جمله هنوز برای همه افراد قابل مشاهده نیست ؛ مواجه خواهید شد زیرا هنوز این برنامه در حال تکمیل این افزونه است و قصد دارد تا جزئیات را هرچه بهتر در این برنامه پیاده سازی کند.

دید کلی

قطعا فیسبوک قصد دارد تا بهترین افزونه را برای کاربران خود آماده کند و اگر هم این افزونه را زودتر از موعد به بازار عرضه کرده است این بوده که قصد دارد تا این افزونه قبل از رونمایی کامل آزمایش شود. باید دید که این افزونه چه بازخوردی از سوی کاربران خواهد داشت.