به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، به اهمیت حفظ اتحاد میان ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در پی تکمیل این پرونده بار ترافیکی مردم استان البرز کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی استان البرز اغلب استان‌های کشور را به هم متصل می‌کند، افزود: این پروژه نیازمند عزم و اراده ملی است و مسؤولان کشوری باید در این راستا همراه ما شوند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های مؤثری در حوزه توسعه راه‌های البرز انجام شده است، گفت: با تکمیل شدن پروژه‌های راه‌سازی ملی و استانی می‌توانیم به کاهش ترافیک کمک کنیم؛ همچنین تحقق این پروژه‌ها کاهش آلودگی هوا را نیز به همراه خواهد داشت.

وی از طراحی کمربند شمالی کرج، توسط شهرداری کرج خبر داد و بیان کرد: نامه چهار امضایی در رابطه با اعتبارات استان به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

به گفته استاندار البرز این نامه با امضای استاندار و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است و در این راستا نشست تخصصی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه نیز برگزار شد.

شهبازی تصریح کرد: این کمربند شمالی نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است و سازمان برنامه و بودجه در راستای تحقق این اعتبار قول مساعد داده است.

وی با تأکید بر اهمیت خروج از گره‌های ترافیکی، اضافه کرد: طرح تعریض آزادراه گرمدره تا حصارک در ۴ فاز در دستور کار قرار گرفته است همچنین اقداماتی برای رفع معضل ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه علاوه‌ بر اشاره به تکمیل پروژه قطار شهری کرج، ادامه داد: به زودی یک نشست تخصصی در این رابطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و