به گزارش پایگاه خبری ربیع، «انتها قبادی» بانوی جوان خستگی ناپذیر کردستانی که شهر به شهر ایران را در نمایشگاه های کتاب تورق می کند تا «انتها ملکه رنج ها» را در همه کشور بشناساند.

به گزارش کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، «انتها قبادی» بانوی جوان خستگی ناپذیر کردستانی که علی رغم بیماری و مشکلات ناشی از آن خسته نشد و کتاب زندگی را با عزمی راسخ و انگیزه ای جدی خواند و خود نویسنده آن شد.

«انتها قبادی» متولد سال ۱۳۵۶ در شهرستان کامیاران که خواندن و نوشتن را در دوران ابتدایی از نهضت سوادآموزی آغاز کرد و با گذراندن دوره های راهنمایی و دبیرستان از طریق آموزش از راه دور نهضت به قبولی دانشگاه و تحصیل در رشته علوم اجتماعی رسید توانست حتی کتاب زندگی خود را با نام «انتها ملکه رنج ها» بنویسد.

«انتها قبادی» هم اکنون با تلاش و کوششی وصف ناپذیر شهر به شهر در نمایشگاه های سراسری کتاب می چرخد و با گرفتن یک میز در هر نمایشگاه کتاب که روی آن این شعار «با فقر و‌بیسوادی مبارزه کردم مطالعه کنید و خود را بسازید» را برجسته و پررنگ مرقوم کرده است کتابش را برای فروش به کتابخوانان عرضه می کند و درس خستگی ناپذیری و امید را همراه با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به همه سرمشق می دهد.

علاقه مندان به طی مسیر موفقیت و کتابخوانان عزیز می توانند کتاب «انتها ملکه رنج ها» چاپ پنجم در ۵۲ صفحه از انتشارات نوبیان را در سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، تهیه کنند .

شایان ذکر است: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با عرضه بیش از ۶۳ هزار عنوان کتاب از ۲۷۶ ناشر و نمایندگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای پنجم تا یازدهم دیماه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) در حال برگزاری است.