به گزارش پایگاه خبری ربیع،بدون شک دانلود بازی اکشن برای گوشی های هوشمند اندرویدی طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی ها بسیار پرطرفدار است و به عنوان یک دسته بندی محبوب در استور رسمی گوگل به شمار می رود. امروز قصد داریم به دو عنوان بسیار زیبا بپردازیم که دانلود این بازی های می تواند طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

بازی موبایلی CYBERSPHERE: SCI-FI SHOOTER

دانلود بازی اکشن CyberSphere: Sci-fi Shooter یک عنوان بسیار محبوب به شمار می رود. این بازی سرگرم کننده شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد می کند و میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده است و توانسته امتیاز های بسیار خوبی را کسب کند. بازی نبرد هوایی موضوعی بسیار جالب دارد. در این بازی انسان ها با موجودات بیگانه فضایی و روبات ها وارد جنگ شده اند، نیروهای دشمن در حال پیشروی به سمت پایگاه شما هستند و شما برای دفاع از پایگاه باید از یک واحد جنگی قدرتمند به نام گوی فضایی نهایت استفاده را ببرید.

در این بازی اسلحه های متفاوتی وجود دارد که هیجان زیادی به این بازی می بخشد، در این بازی می توانید از سلاح های همچون راکت، سلاح های الکتریکی با انرژی بالا، پهبادهای پشتیبانی، آیتم های استتار کننده و مواد منفجره مختلف نیز علیه دشمن استفاده کنید. در این بازی امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین فراهم است که بدون شک هیجان این بازی را چند برابر می کند.دانلود بازی اکشن بازی موبایلی CyberSphere: Sci-fi Shooter

لینک دانلود بازی اکشن CyberSphere: Sci-fi Shooter از استور رسمی گوگل

بازی CRITICAL STRIKE CS: COUNTER TERRORIST ONLINE FPS

این بازی بسیار زیبا توسط استودیوی VERTIGO GAMES OÜ روانه بازار شده است. این بازی مهیج برگرفته از بازی معروف و قدیمی کانتر استریک برای اندروید است. در این بازی شما در نقش کارکتر اصلی بازی در انواع مکان های مختلف به نبرد با گروه های مختلف می روید، با سرعت عمل و دقت بالای خود باید ان ها را از بین ببرید و به کسب امتیاز بپردازید و برای ساعت ها سرگرم خواهید شد.دانلود بازی اکشن بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS

در این بازی بیش از ۳۰ سلاح مختلف وجود دارد که به راحتی اجازه خرید آن ها وجود دارد. در بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS هشت حالت مختلف وجود دارد که بسیار جالب توجه خواهد بود. به طور کلی بازی جدید کانتر در شش محیط مختلف رخ می دهد و امکان چت گروهی برای کاربران وجود دارد. این بازی مهیج که نزدیک به یک میلیون بار توسط کاربران دریافت شده است.

این بازی گرافیکی حجم بسیار کمی دارد و ۴۵ مگابایت برای یک بازی اکشن به نظر بسیار کم خواهد بود و امکان دریافت آن برای کاربران ساده است. اگر از علاقه مندان سبک کانتر هستید پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

لینک دانلود بازی اکشن Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS از استور رسمی گوگل