به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد حسین قورچانی با اشاره به برگزاری ایده کاپ زیباسازی شهری در ۲۷ دی ماه سال جاری اظهار کرد: این ایده کاپ با محوریت موضوعات مختلف به ویژه زیباسازی ایام نوروز برگزار می‌شود و ایده‌ها و طرح‌های شهروندان را دریافت و بررسی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهروندان با محله خود به طور مستقیم در ارتباط هستند، افزود: آن‌ها ویژگی‌های محلات شهر را به خوبی می‌شناسند و بنابراین ایده‌های آنان می‌تواند به برنامه‌های زیباسازی شهر اصفهان برای نوروز ۹۸ معنا و جهت بخشد.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان محورهای این ایده کاپ را ” از خانه تکانی تا شهرتکانی”، ” رفع نازیبایی‌های شهری”، “ایجاد محیط‌های بانشاط شهری” و ” زیباسازی فضای شهری با الهام از فرهنگ نوروز” در قالب ارائه ایده و طرح عنوان کرد و گفت: این ایده کاپ با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

قورچانی با بیان اینکه شهروندان تا ۲۳ دی ماه فرصت دارند ایده‌ها و طرح‌های خود را در سایت ایونت باکس به آدرس www.eventbox.ir ثبت کنند، ادامه داد: همه شهروندان می‌توانند ایده‌های خود را در این زمینه ارائه داده و در این ایده کاپ شرکت کنند.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان آنکه در نهایت به سه طرح و سه ایده برتر شهروندان جوایزی تعلق خواهد گرفت، افزود: طرح‌های برتر به صورت پایلوت از سوی سازمان زیباسازی اجرا می‌شود و چنانچه پاسخگوی نیاز شهر باشد، عملیاتی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.