به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حال حاضر گزینه های متعددی برای انتخاب بهترین گوشی موبایل با رده قیمتی بین ۴ تا ۶ میلیون تومان وجود دارد که برخی از این گوشی های هوشمند توان رقابت با گوشی های پرچمدار را نیز دارند. امروز قصد داریم به بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون تومان در ماه جاری بپردازیم.

هواوی؛ جذاب ترین برند در میان برترین گوشی های موبایل

هواوی در سال جاری توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد. این کمپانی چینی که در بازار جهانی گوشی های هوشمند متنوعی با این رده قیمت دارد، در بازار ایران نیز شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند. اگر علاقه مند به خرید موبایل با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون تومان هستید، گوشی هوشمند میت ۱۰ هواوی می تواند انتخاب بسیار خوبی در نظر گرفته شود. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود ۵میلیون و ۲۰۰هزار تومان دارد.هواوی؛ جذاب ترین برند در میان برترین گوشی های موبایل

سامسونگ؛ قدرتمندترین برند برای خرید موبایل با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون تومان

کمپانی سامسونگ در سال جاری دو گوشی هوشمند میان رده با بیش از دو لنز دوربین را روانه بازار فروش کرد. گوشی های هوشمند گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸ و گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۸ برترین انتخاب ها برای کاربران در این رده تلقی می شوند. گوشی هوشمند گلکسی A7 قیمتی در حدود ۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان دارد. این محصول به دلیل قیمت مناسب و شرایط ایده آل از نظر سخت افزاری بسیار مورد توجه کاربران خواهد بود.

گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۸ قیمتی در حدود ۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان دارد. این گوشی هوشمند تنها گوشی موبایل در میان برندهای مشهور با چهار لنز دوربین است. سامسونگ این گوشی موبایل را با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کرده است. به نظر می رسد حضور لنزهای ۲۴، ۱۰، ۸ و ۵ مگاپیکسلی برای موفقیت این گوشی موبایل کافی است.سامسونگ؛ قدرتمندترین برند برای خرید موبایل با قیمت بین 4 تا 6 میلیون تومان

موتورولا با دو نماینده در میان برترین گوشی های هوشمند

اگر قصد انتخاب بهترین خرید موبایل با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون تومان را داشته باشید، گوشی هوشمند موتو زد ۲ پلی قیمتی در حدود ۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان دارد. این گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی نسبت تصویر ۱۶به ۹ و ظاهری کلاسیک دارد. گوشی موبایل موتو زد ۲ فورس نیز با قیمت ۵میلیون و ۸۰۰هزار تومان در این رده قیمت قرار دارد. در حال حاضر نمایندگان موتورلا نیز مورد توجه کاربران موبایل قرار دارند.

به طور کلی گوشی های هوشمند دیگری نیز در میان موبایل هایی با قیمت بین ۴ تا ۶ میلیون تومان وجود دارند اما در این مطلب به گوشی های موبایلی پرداخته شده است که دسترسی و خرید آنها برای کاربران آسان تر است.

موتورولا با دو نماینده در میان برترین گوشی های هوشمند