به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده ولی فقیه در حاشیه مراسم حماسی ۹ دی  به خبرنگار ما گفت: روز ۹ دی را به همه مردم ولایت مدار کشور تبریک عرض می کنم. زیرا این روز نشان دهنده بیعت مجدد مردم با ولایت فقیه است و پاسخ به افرادی که  از خارج و حتی فریب خوردگانی در داخل می خواستند به حکومت ضربه بزنند و به بهانه انتخابات سال ۸۸، فرصتی برای اهداف شوم خود پیدا کرده بودند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان آنکه دشمن سعی در تلقین این موضوع که  انتخابات باطل است، داشته، افزود: بعد از مطرح شدن این جریانات، منقام رهبری مطرح کردند که اگر اشکالی نسبت به صندوق های خاصی دارید، اعلام کنید تا رسیدگی شود ولی پاسخی نداشتند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه در آن سال، جمعیت ناآگاه را به خیابان ها کشاندند و شیرینی حضور ۴۰ میلیون جمعیت در پای صندوق های رای که افتخاری برای ملت بود را به تلخی تبدیل کردند، تصریح کرد: در همان سال در روز ۹ دی، مردم پاسخگوی  آن توطئه ها بودند و حتی عده ای که فریب تبلیغات دروغ را خورده بودند، متوجه اشتباه خود شدند و در حماسه ۹ دی حضور پیدا کردند. وی گفت: مردم با حضور در این مراسم، تعهد و بیعت خود را نسبت به ولایت اثبات کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد حماسه ۹ دی را عبرتی برای دشمنان و درسی برای دوستداران نظام عنوان کرد و افزود: دشمنان می فهمند که نمی توانند با مردم مخصوصا در جایی که کسی بخواهد با تصمیاتی به دین و اعتقادات آنها وارد شود، دربیفتند و مردم نشان داده اند که تا آخرین قطره خون خود استادگی می کنند و کسی نمی تواند مانع آنها شود.

وی اظهار کرد: دوستداران نظام می فهمند که وقتی در مقابل دین خود مقاومت کنند، دشمن نیز عقب نشینی خواهد کرد.

وی گفت: خوشبختانه روز ۹ دی این پیام را گوشزد می کند و  ما  این روز را که یوم الله است، گرامی می داریم و باید دفاع کنیم. از طرفی حضور پرشور مردم کمک می کند که جوان ها مطلع باشند و بیاموزند که در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.