به گزارش پایگاه خبری ربیع، کارکنان مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان سمنان در اقدامى سراسرى و هماهنگ با حضور در کلیه پایگاه هاى انتقال خون استان خون خود را اهدا نمودند.

شایان ذکراست همزمان با اهدای خون کارکنان، دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در پایگاه انتقال خون امام رضا(ع) حضور یافت.

دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بازدید از پایگاه امام رضا(ع) بیان نمود: اهدای خون کمک بسیار زیادی به بیماران و بیمارستان‌ها است؛ چراکه بیمارانی داریم که به صورت مرتب نیاز به دریافت خون دارند همچنین بسیاری از بیماران به دلیل سوانح و اتفاقات پیش آمده و یا بیماران در اتاق عمل، مصدومان در زمان انتقال به بیمارستان و بیمارانی که به صورت طولانی مدت بستری هستند به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

در پایان پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان ضمن تقدیر از عمل خدا پسندانه کارکنان اورژانس استان، اظهار داشت: این اتفاق خوبی است که هر فرد به صورت شخصی و یا در قالب گروه های شغلی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و … خون اهدا کند و این امر با همراهی این چنینی ارگان‌های دولتی بیش از پیش محقق خواهد شد.