به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علاوه بر حضور مهمانان ویژه در برنامه‌های «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده»، چند مستند و گفت‌وگوی ویژه و یک فیلم سینمایی به مناسبت سالروز نهم دی از شنبه تا دوشنبه درجدول پخش شبکه یک سیما قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، امروز شنبه ۸ دی، مستند «بازگشت به ایران» به تهیه کنندگی هومن نیری ساعت۱۶، ویژه برنامه «فرمول یک» از ساعت۱۷:۳۰ و فیلم سینمایی «قلاده های طلا» بعد از خبر ١٩ روی آنتن می‌رود. روز یکشنبه ۹ دی هم از ساعت۱۰ صبح پخش اجتماع مردمی در قاب شبکه یک قرار می‌گیرد و همچنین برنامه «طرحی برای فردا» با سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی از ساعت ١۶ پخش می شود.

مستند «به رنگ سبز» به تهیه هومن نیری نیز فردا پخش خواهد شد. همچنین روز دوشنبه۱۰ دی ساعت۲۳ مستند «شورش در شهر» از سری مستندهای برنامه ثریا نیز از این شبکه پخش می‌شود. این مستند نشان خواهد داد که چه کسانی و با چه تفکری عامل تحریم‌ها شدند و چه کسانی با دادن نشانی غلط، صنعت هسته‌ای کشور را به خاطر برداشتن تحریم‌ها، نیمه تعطیل کردند و اکنون نیز به اصرار و فریب افکار عمومی به دنبال آزادی سران و عاملان اصلی تحریم‌ها هستند.

بازخوانی فتنه ۸۸ توسط سخنگوی شورای نگهبان در شبکه یک

در آستانه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، عباسعلی کدخدایی عضو و سخنگوی شورای نگهبان، امشب به برنامه نگاه یک می آید.
بازخوانی اتفاقات در فتنه ۸۸ ، نقش مردم در حماسه ۹ دی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و وظیفه مسئولان در برابر حمایت مردم از نظام از مهمترین محورهای گفت‌وگوی امشب(۸ دی)سخنگوی شورای نگهبان با بینندگان است.
نگاه یک به تهیه‌کنندگی حسن نهضت کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که شنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای مهدی مهدی قلی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/