به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و دبیر اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب از خدمات حسین محب اهری تجلیل کردند.

محمدعلی جلیلی، دبیر اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب و محسن خدامرادی معاون فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر عصر روز گذشته با حضور در منزل حسین محب اهری و عیادت از او از زحمات این هنرمند پیشکسوت در حوزه تئاتر و داوری در اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب و هماری در کشف استعدادهای هنری هنرمندان بسیجی تقدیر کردند.

حسین محب اهری در این دیدار گفت: تمایل زیادی دارم بازهم با جشنواره یاران محراب و ناحیه مقاومت مالک اشتر همکاری داشته باشم و از هنرمندان در حوزه تئاتر حمایت کنم.

محمدعلی جلیلی دبیر اولین جشنواره تئاتر یاران محراب گفت: روحیه ایستادگی و مقاومت استاد حسین محب اهری بسیار ستودنی و مثال زدنی است و همه ما باید این روحیه را در زندگی خودمان برای رسیدن به اهدافمان به کار ببندیم و خوشحال هستیم که طی چند سال گذشته از تجربیات استاد محب اهری در حوزه هنر و تئاتر بهره مند شده‌ایم.

درپایان محسن خدامرادی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر با اعطای هدیه و لوح تقدیر از ایشان قدردانی و آرزوی بهبودی و سلامتی کامل برای ایشان کرد.

انتهای پیام/