به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در آیین گرامیداشت روز حمل و نقل اظهار کرد: استان اصفهان با ظرفیت‌های بالای حمل ونقل بار و مسافر و ۱۲ هزار کیلومتر راه جز استان‌های تراز اول کشور به شمار می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه از رونمایی ازخبرنامه الکترونیک راهبران اصفهان، سامانه ساروج و رونمایی از نقشه مدیریت بحران راه‌های استان اصفهان خبرداد و افزود: این خبرنامه به منظور تکمیل اهداف سیاست‌های رسانه‌ای این اداره و همچنین ایجاد ارتباطات مؤثر در بطن جامعه راه اندازی شده است.

خضری گفت:‌ سازمان الکترونیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای (ساروج) به منظور راه اندازی اتوماسیون تخصصی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحت وب و مبتنی بر داده‌های مکانی طراحی شده که با این سامانه همه فعالیت‌های دستی اداره کل در حوزه‌های مکانی سیستمی می‌شود. وی برقراری تردد ایمن و روان در انواع شرایط بحرانی را از وظایف سازمان در مدیریت بحران برشمرد و افزود: به منظور مدیریت هوشمند بحران، شناسایی نقاط بحرانی و حساس، زیرساخت‌ها و دارایی‌های مؤثر در مدیریت بحران و بازگشت مناسب و سربع به شرایط عادی نیازمند نقشه کاملی از این اطلاعات هستیم.

در این همایش از پلیس، راهداران و رانندگان نمونه، پدر مرحوم شمس راننده مظلوم اتوبوس و خانم رحمانی که جان ۲۳ مسافر را نجات داد تقدیر شد.