به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری جذاب در مورد گوشی های iPhone منتشر شده که نشان می دهد آینده این گوشی ها کاملا می تواند برای کاربران جذاب باشد.

تکنولوژی FACE ID در گوشی های IPHONE

در حالی که اپل به تازگی تکنولوژی Face ID را به گوشی های iPhone X و دیگر خانواده محصولات اپل اضافه کرده است می تواند باعث شود تا گوشی کاربر در امنیت کامل باشد. گزارشات حاکی از آن است که این سیستم در شرکت اپل در حال ارتقا است و احتمالا با سیستم تازه ای در گوشی های آینده این شرکت مواجه می شویم.نسل جدید گوشی های iPhone

سیستم تشخیص چهره در گوشی های اندرویدی

اما همانطور که گوشی های اندرویدی تلاش می کنند تا بهترین محصول را در مورد تشخیص چهره سه بعدی به بازار عرضه کنند ، اپل اما نیاز دارد تا این سیستم را کمی ارتقا ببخشد. شرکت اپل اما به دلیل اینکه حسگر اثر انگشت را از روی سیستم خود حذف کرده است با کمی نارضایتی از سوی کاربران مواجه شده است ولی احتمالا در آینده باز هم شاهد حسگر اثر انگشت روی گوشی های iPhone باشیم.

تقلید از محصولات هواوی

در بازار کنونی خیلی از تولیدکنندگان گوشی از سیستم حسگر اثر انگشت گوشی Mate 20 Pro در محصولات خود استفاده می کنند و این به نوعی کپی کردن محسوب می شود. البته به این موضوع هم باید اشاره کنیم که اپل اصلا به استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی علاقه ندارد و به تازگی خبرهای منتشر شده که نشان می دهد هنوز کور سوی امیدی در مورد iPhone های اپل وجود دارد.

استفاده هم زمان از تکنولوژی FACE ID و TOUCH ID در گوشی های IPHONE

به تازگی یک پتنت جدید در مورد گوشی های iPhone منتشر شده که نشان می دهد اپل قصد دارد تا از تکنولوژی Face ID و Touch ID در محصولات آینده خود استفاده کند. استفاده از این دو سیستم به صورت هم زمان می تواند یک لایه امنیتی تازه را در گوشی های iPhone به وجود آورد. مهم تر از همه حسگر اثر انگشت می تواند یک سیستم کاربردی برای گوشی های iPhone باشد.نسل جدید گوشی های iPhone

ترکیب تکنولوژی FACE ID و TOUCH ID

این موضوع را هم باید در ذهن داشته باشید که این پتنت کاملا متفاوت و خاص است و ساخت این گوشی با دو تکنولوژی Face ID و Touch ID می تواند قدمی بزرگ برای اپل باشد. قطعا هم شرکت اپل قصد استفاده از سیستم حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را ندارد و قطعا سعی می کند از سیستمی استفاده کند که در زیر صفحه نمایش باشد تا کاربران ترغیب شوند از این گوشی استفاده کنند.

اضافه شدن FACE ID به اپل واچ

یک سناریوی رویایی دیگر این است که پتنت اضافه شدن سیستم تشخیص چهره به اپل واچ های آینده شرکت اپل اضافه شود و این موضوع می تواند برای تمام کاربران اپل خاص و جذاب باشد. باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای گوشی های نسل جدید اپل رخ خواهد داد و همه ی ما منتظر این موضوع است.