به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر به همراه معاون فنی و امور زیربنایی شهردار و مدیر منطقه دو به منظور پیگیری روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری از پروژه های سطح شهر بازدید کردند.

رئیس کمیسیون عمران شورا در حاشیه این بازدید گفت: شورای شهر بازدید از روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری را پیگیری خواهد کرد تا با حضور مستمر و پیگیری، این پروژها هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.مجید نظری بیان کرد: جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت های شورا و شهرداری است و پروژه های در حال اجرای شهرداری سمنان کمک بزرگی به توسعه و آبادانی شهر خواهد کرد.

عضو شورای شهر سمنان با بیان اینکه توجه به خواسته های شهروندان در قالب نظرات کارشناسی از مهمترین دغدغه های اعضای شورای شهر است، افزود : توجه همزمان به خواسته های شهروندان از یک سو و نظرات کارشناسان امر در اجرای پروژه های مختلف شهری، علاوه بر اینکه باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از مسئولان اجرایی خواهد شد باعث افزایش کیفیت بیشتر پروژه های عمرانی سطح شهر می شود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری در این بازدید ضمن تاکید بر اتمام فاز اول پارک بانوان تا پایان سالجاری گفت : فاز اول این پارک که شامل پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، دیوارکشی و ‌محوطه سازی می باشد با مساحتی حدود ۲/۵ هکتار تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید ازجاده سیلو، پارک بانوان، شهرک صنفی ۵۲ هکتاری و چندین پروژه دیگر در دستور کار امروز اعضای کمیسیون عمران شورای شهر بود.