به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در صدد هستیم با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرارداد ببندیم و از فاضلاب تصفیه شده شهر استفاده کنیم تا طراوت و سبزینگی درختان و فضاهای سبز منطقه حفظ شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه لوله‌گذاری و قطره‌ای کردن فرایند آبیاری از ابتدای امسال انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۸ بخشی از نیاز آبی را با استفاده از پساب تامین و گام بلندی در راستی حفظ فضای سبز برداشته شود.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۳ در بلند مرتبه‌سازی جزء مناطق فعال شهر اصفهان است، گفت: هر چند شرایط اقتصادی انگیزه ساخت و ساز را کاهش داده است، اما خوشبختانه با ارائه بسته تشویقی، شرایط ساخت و ساز در این منطقه نسبت به سایر مناطق شهر خوب بوده است.

شرفا تاکید کرد: تلاش می‌کنیم مسیر صدور پروانه را برای انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران آسان کرد و فارغ از بسته‌های تشویقی مشکلات احتمالی آنها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم؛ تا کنون جلسات زیادی با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار کردیم تا به لحاظ شهرسازی خواسته‌های بحق انبوه‌سازان رفع شود.