به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گزارش عملکرد زیرمجموعه اش را به مناسبت ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل، ارائه کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس ابراهیم نوروزی ضمن قدردانی از مدیر عامل و مدیر خدمات این شرکت به جهت حمایت و تامین نیاز های ترابری و تقدیر از ۶۵۰ نفر نیروی انسانی اداری و عملیاتی اداره ترابری شرکت به پاس تلاش های بی دریغ در راستای پشتیبانی از تولید، گفت: ترابری از ارکان اصلی پشتیبانی تولید است و بلاشک بدون داشتن یک سیستم ترابری روزآمد و قبراق، راهبری تولید با مشکل مواجه می گردد.

 وی سال ۹۷ را از بهترین سالهای ترابری خواند و افزود: خوشبختانه   از آذر ۹۶ تا آذر ۹۷ هیچ گونه حادثه ی انسانی در بخش حمل و نقل روی نداده و این نتیجه پایش مداوم خودرویی، معاینه فنی با تجهیزات روزآمد و ارزیابی رانندگان از زاویه سلامت جسمی و روانی است.

 مهندس نوروزی به دستاورد مهم دیگری در حوزه تحت مسئولیت خود پرداخت و گفت: با برگزاری جلسات ماهانه بهینه سازی مصرف سوخت، تست منظم خودروها و احداث جایگاه سوخت در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ماهانه ۴۰ هزار لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین را محقق ساختیم که سالانه ۴.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال صرفه ی اقتصادی را به همراه داشته است.

 رئیس ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در تشریح اقدامات عام المنفعه شرکت در بخش ترابری یادآور شد: دو دستگاه تانکر بزرگ را به مدت ۱۵۰ روز در ماه های گرم سال در اختیار آبفا بخش غیزانیه قرار دادیم تا آب شرب روستا های مجاور حوزه ی عملیاتی شرکت را تامین کنند.

 مهندس ابراهیم نوروزی از ساخت تریلر مخزن دار با ظرفیت ۲۴۰۰۰ لیتر خبر داد و اذعان داشت : در صورتی که در خطوط یا تاسیسات، مشکل نشت سیال روی دهد، از این مخزن برای جمع آوری آن استفاده خواهد شد که ریسک زیست محیطی منتج از نفت ریزی را به صفر می رساند و در صورت خرابی هر یک از خودروهای شرکت، یک دستگاه خودروبر را تجهیز کرده ایم که خودروی خراب را سریعا به واحدهای تعمیراتی انتقال دهد.

 وی پس از اشاره به اینکه سوخت رسانی به چاه ها جهت انجام عملیات تزریق سرچاهی نیز به اداره ترابری سپرده شده است، به خدمات درمانی ترابری نیز پرداخت و افزود: ۱۱ دستگاه آمبولانس را در همه واحدهای عملیاتی شرکت توزیع کردیم و در صورت بروز هرگونه آسیب فیزیکی به افراد، در سریع ترین زمان ممکن به نزدیکترین واحد درمانی انتقال داده خواهند شد.

 مهندس نوروزی در پایان فرارسین ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل را به همه ی دست اندرکاران امر حمل و نقل کشور به ویژه کارکنان خدمات ترابری و پشتیبانی تولید صنعت نفت تبریک گفت و از زحمات یکایک کارکنان این عرصه قدردانی کرد.