به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از تراول نیوز، این سیستم جدید که Autopilot نام دارد از فناوریهای جدید برای تحقق بخشیدن به اهداف خود جهت جذب بیشتر مهمانان و افرادی که از طریق اینترنت اتاق رزرو میکنند استفاده میکند.
کریستین والک، مدیر عامل شرکت Hotelchamp اظهار کرد: این وب سایت تجربه جدیدی در اختیار بازیدکنندگان قرار داده و هر فرد بر اساس علایق خود اتاق رزرو میکند.
وی گفت: در حال حاضر، رزرو خدمات برای مهمانان هتلها یکی از موارد چالش برانگیز است که این روش، انتخاب بهتری در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.
یکی از مهمترین ویژگیهای این طرح، انتخاب و پیشنهاد این هتل به دیگران از طریق هوش مصنوعی و صحت در انتخاب است.
این سیستم، یک سیستم گفتوگو نیست، بلکه سیستم بهبود سرویسدهی بر اساس علایق مهمانان است و بر اساس تکنیکهای بازاریابی ایجاد شده است.
گروه تحقیقاتی Hotelchamp Autopilot با استفاده از دادههای سالهای متوالی و تجربههای شخصی افراد مختلف در مورد هتلها برنامهریزی شده است.
وی در ادامه افزود: Autopilot نه فقط برای هتلداران، بلکه برای مهمانان نیز کمککننده خواهد بود.
وی گفت: ما معتقدیم با استفاده از چنین فناوریهایی در صنعت هتلدارای شکاف بین تجربه آنلاین و حضوری کاهش یافته و هتلها خدمات بهتری به مهمانان ارائه خواهند کرد.
انتهای پیام/