به گزارش پایگاه خبری ربیع،طبق آخرین اخبار، سونی نیز به مسیر تولید گوشی های منعطف پیوسته است و جدیدترین اسناد فاش شده از ثبت اختراع سونی در سازمان WIPO نشان می ‌دهد که این شرکت مشغول کار بر روی یک گوشی منعطف و تا شدنی مجهز به نمایشگر شفاف است. گوشی های انعطاف پذیر به یکی از موضوعات داغ دنیای تکنولوژی تبدیل شده اند و سونی نیز سعی کرده که از این جریان عقب نماند.

انتظار چه گوشی هایی را در سال ۲۰۱۹ داریم؟

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹، سالی هیجان انگیز برای صنعت گوشی های هوشمند باشد. انتظار می رود که گوشی های ۵G، گوشی هایی با سوراخ صفحه نمایش، گوشی های منعطف، دوربین های چهارگانه و … است تا ارتقای RAM و … در این سال عرضه شوند. بسیاری از شرکت ها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی محصولات جدید با تکنولوژی های جدید در سال آینده بودند، اما سونی در این مدت آرام بود.انتظار چه گوشی هایی را در سال 2019 داریم؟

سونی هم به جریان گوشی های تاشو پیوست

بسیاری حدس می زدند که ممکن است سونی در حال توسعه محصولی مرتبط با واقعیت مجازی باشد، اما امروز به نظر می رسد که این تولیدکننده ژاپنی در فکر طراحی یک گوشی منعطف همگام با صنعت گوشی های هوشمند دنیاست. به گفته منابعی از سایت letsGoDigital ، سونی یک حق اختراع را به ثبت رسانده که به ماه می گذشته بر می گردد و  محصولی جذاب را در این مورد توصیف کرده است. این پتنت در اواخر ماه جاری منتشر شد و گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش (جلو و عقب) را نشان می دهد که می تواند در شش حالت مختلف (سه دوربین در جلو و سه دوربین در عقب) تنظیم شود.

سونی به ترندهای بازار حساس نیستسونی نیز به مسیر تولید گوشی های منعطف پیوسته است

این صفحه نمایش ها می توانند به انواع شفاف، غیرشفاف و نیمه شفاف تقسیم شوند که کاربر می تواند میزان شفافیت این صفحه نمایش ها را تنظیم کند. با این که ثابت شده است که این شرکت ژاپنی به روندها و ترندهای جدید در بازار حساس نیست، اما به نظر می رسد که سونی نیز قصد دارد که در سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند تاشوی خود را عرضه کند. با این حال هنوز مشخص نیست که سونی به طور قطع این کار را می کند یا خیر.

گوشی تاشوی دیگر شرکتهای فناوری در سال ۲۰۱۹

انتظار می رود که در نمایشگاه های CES و MWC  که هر ساله در اوایل سال برگزار می‌ شوند، امسال بر فناوری‌ های مرتبط با گوشی‌ های همراه بیشتر تمرکز کرده و به همین خاطر احتمال رونمایی از مدل ‌های منعطف قوت می گیرد. پیش از این نیز، عنوان شد که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند تاشوی Galaxy F خود را عرضه خواهد کرد. از طرفی ایوان بلس، افشاگر معروف چندی پیش مدعی شد که اولین گوشی هوشمند منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 معرفی می ‌شود. گوشی هوشمند منعطف برند چینی اوپو هم ممکن است تا تابستان ۲۰۱۹ معرفی شود اما هنوز اطلاعاتی درباره این محصول در دسترس نیست.