به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، عزیزالله شهبازی در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان با اشاره به مشارکت بالای مردم البرز در انتخابات گذشته و درصد قابل توجه رای به دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: دولت با حمایت مردم، تدابیر در این برهه حساس تدابیر و برنامه‌های ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات موجود دارد.
وی ادامه داد: دولت با اهتمام ویژه‌ای، برنامه محور در راستای تحقق سیاست‌های نظام و اهداف و برنامه‌های مدون داخلی و خارجی گام بر می‌دارد.
شهبازی به اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: این دولت علیرغم تلاش‌های صورت گرفته بسیار مظلوم واقع شده است.
وی افزود: البرز ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از ظرفیت‌های مردم در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بهره برد.
سرپرست استانداری البرز با اشاره به ضرورت توسعه هدفمند راه‌ها در البرز، اضافه کرد: این استان محل گذر ۱۲ استان کشور است و بار ترافیک حاصل از آن آرامش مردم البرز را تحت تاثیر قرار داده است.
وی گفت: توسعه راه‌های استان باید برای رفاه مردم و تسهیل در ترددها با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و این امر با همراهی تمامی بخش ها و  وصول به موقع اعتبارات محقق شود.
شهبازی افزود: طراحی‌های خوبی در حوزه راه‌های استان صورت گرفته ولی با تخصیص به موقع اعتبارات و نگاه ملی به سرانجام مطلوب می رسد.
وی خاطرنشان کرد: البرز با جمعیت بزرگ مهاجران مواجه است که در کمال صفا و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند از این رو باید چنین فرصت‌هایی در جهت رشد و توسعه استان استفاده شود.
سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه اکنون آرامش و وحدت در استان حاکم است، گفت: سرمایه انسانی بسیار خوبی در البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.
وی افزود: البرز منشا اقدامات بسیار خوبی برای کشور است از این رو نیاز است که نگاه و توجه ملی به این استان معطوف شود.
شهبازی با اشاره به اینکه بردباری و پویایی در مجموعه البرز مثال زدنی است، عنوان کرد: فرصت پرداختن به بداخلاقی‌ها نداریم و این استان پویا، سراسر تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های نظام و دولت است.

انتهای پیام/و