به گزارش پایگاه خبری ربیع،مقیمی از اجرای جشنواره سفره ایرانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، امور زنان استانداری، کانون مساجد و بهزیستی با هدف معرفی توانمندی های بانوان در حوزه غذا و صنایع دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان خبر داد.

وی در تشریح برنامه این جشنواره، به برگزاری مسابقه آشپزی در ۲ حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مددجویان بهزیستی و دانشجویان اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه و نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان بنیاد فرهنگسرای ایثار مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۷۰۸۰۰۸ و سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی basalam.ir  مراجعه کنند.
مقیمی زمان ثبت نام را از اول لغایت ۲۰ آذرماه اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری جشنواره چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذر در بوستان نرگس با حضور خانواده ها و شهروندان خواهد بود.
وی در پایان مهمترین امتیاز شرکت کنندگان در جشنواره را اعطاء تقدیرنامه، اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی آنان به مراکز عرضه غذا و نمایشگاه های استانی و کشوری و نیز اماکن فروش اینترنتی عنوان نمود.