به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان ایلام بیان داشت با بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان نصب انشعابات در شهر ایوان تسریع پیدا کرده است.

معاون مهندسی و توسعه گفت: با توجه به بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب ایوان، کار نصب انشعابات فاضلاب دراین شهر  تسریع پیدا کرده و در حال حاضر ۴  پیمانکار در پای کار هستند و کار نصب انشعابات فاضلاب در خیابان های این شهر از جمله، کوی فرهنگیان فاز ۲، خیابان امیر کبیر، خیابان دستغیب و… در حال اجرا است.

دکتر محمدی افزود: این امور جهت دعوت مردم به خرید انشعاب فاضلاب اقدام به توزیع اطلاعیه نصب انشعابات فاضلاب در بین شهروندان محترم درسطح شهر نموده است

وی  یادآور شد: پیش فروش اقساطی انشعابات فاضلاب در شهر  ایوان با ارائه تسهیلات ویژه شامل دریافت درصدکمی از کل مبلغ حق انشعاب بصورت نقدی در هنگام عقد قرارداد، تقسیط بلند مدت مابقی مبلغ حق انشعاب و با ثابت بودن هزینه ها و عدم افزایش قیمت در سنوات آتی، انجام می شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان ایلام تصریح کرد: شهروندان محترم جهت دریافت خدمات مذکور می توانند با در دست داشتن قبض آب بها به امور آب و فاضلاب ایوان به آدرس خیابان  شهید دستغیب مراجعه و نسبت به خرید انشعاب اقدام نمایند.