به گزارش پایگاه خبری ربیع،سری گوشی های Y هواوی میان رده های معروف این برند هستند که با تنوع قابل قبولی به بازار عرضه شده اند. این گوشی های میان رده با قیمت مناسب می توانند انتخاب خوبی برای بسیاری از کاربران باشند. سری گوشی های Y هواوی در سال ۲۰۱۸ از صفحه نمایش FullView بهره برده اند. در زیر به لیست سری گوشی های Y هواوی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده اند اشاره می شود.

مدل Y7، ارزان قیمت ترین میان رده از  سری گوشی های Y هواویسری گوشی های Y هواوی مدل Y7، ارزان قیمت ترین میان رده از  سری گوشی های Y هواوی

این گوشی که در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است با ۱۵۰ یورو قیمت کمتری نسبت به دیگر میان رده های سری گوشی های Y هواوی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شدند دارد. این گوشی تنها ۲ گیگابایت رم داشته و میزبان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل Y7 از سری گوشی هوای Y هواوی تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد.

مدل Y7 PROسری گوشی های Y هواوی مدل Y7 pro

یکی دیگر از سری گوشی های Y هواوی، مدل Y9 pro است که دارای ۳ گیگابایت رم بوده و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در میان سری گوشی های Y هواوی دارد. صفحه نمایش این مدل از سری گوشی های Y هواوی ۵.۹۹ اینچ است و دارای اندروید ۸ و رابط کاربری EMUI 8.0 همراه با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در این مدل از سری گوشی های Y هواوی است.

مدل Y7 PRIMEسری گوشی های Y هواوی مدل Y7 Prime

یکی دیگر از مدل های Y7 از سری گوشی های Y هواوی این مدل است که مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است و صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD است که در میان سری گوشی های Y هواوی دیده می شود. همچنین مانند دیگر سری گوشی های Y هواوی دارای پردازنده میان رده Snapdragon 430 است.

مدل Y3 2018، ارزان قیمت ترین مدل از سری گوشی های Y هواویسری گوشی های Y هواوی مدل Y3 2018، ارزان قیمت ترین مدل از سری گوشی های Y هواوی

این گوشی از سری گوشی های Y هواوی دارای تنها ۱ گیگابایت رم و پردازنده ۲۸ نانومتری مدیاتک است که خود نشان از قدرت این گوشی از سری گوشی های Y هواوی است. بدنه این گوشی نیز پلاستیکی است و نشان از کیفیت پایین تر این مدل در سری گوشی های Y هواوی دارد. این گوشی تنها ۹۰ یورو قیمت دارد و ارزان قیمت ترین مدل از سری گوشی های Y هواوی است.

مدل Y6 2018سری گوشی های Y هواوی مدل Y6 2018

این گوشی دارای سیمکارت دوگانه و ۱۵۰ گرم وزن است که بازه قیمتی ۱۸۵۰۰۰۰ تا ۲۲۵۰۰۰۰  تومان را در بازار ایران دارد. این گوشی در آوریل ۲۰۱۸ معرفی و در می ۲۰۱۸ در بازار موجود شد. نوع صفحه نمایش این گوشی از نوع لمسی خازنی IPS LCD, با ۱۶ میلیون رنگ با ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت ۱۸:۹ است. از مشخصات دوربین این مدل از سری گوشی های Y هواوی می توان به ۱۳ مگاپیکسل, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز, فلش LED، ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging) ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره, تصویربرداری HDR,  ، پانوراما، فیلم برداری، فیلم برداری ۱۰۸۰پیکسل  با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل با فلش LED است.

مدل Y5 PRIME 2018سری گوشی های Y هواوی مدل Y5 prime 2018

این گوشی که در سکوت کامل خبری معرفی شد، یکی از گوشی از سری گوشی های Y هواوی است که از پردازنده‌ی چهار هسته ‌ای با قدرت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز، رم ۲ گیگا بایتی و حافظه ذخیره‌ سازی ۱۶ گیگابایتی برخوردار شده است. تاریخ رونمایی این ماه می ۲۰۱۸ است که این گوشی سری گوشی های Y هواوی نیز از پردازنده مدیاتک بهره می برد.

مدل Y9 2018سری گوشی های Y هواوی مدل Y9 2018

این گوشی که با قیمت حدود ۳میلیون و ۳۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران نیز وجود دارد. این مدل دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است که رم آن از نوع LPDDR4X دارد. از قابلیت های دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن می توان به بزرگنمایی دیجیتال، دنبال کردن سوژه، برچسب گذاری جغرافیایی، پانوراما،  HDR ، فوکوس لمسی ، تایمر، تشخیص چهره و … در این سری گوشی های Y هواوی اشاره کرد. این میان رده در سال ۲۰۱۹نیز قرار است مشخصات پیشرفته تری از این مدل را از سری گوشی های Y هواوی عرضه کند.