به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، جهانگیر شاهمرادی در آیین اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌ها صنایع کوچک و متوسط استان البرز با بیان اینکه اهداف این نمایشگاه رفع و رسیدگی به معضلات صنایع کوچک و متوسط است، به حضور سفیرهایی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: معضل ثبت سفارش ارز یکی‌از مشکلاتی است که باید رفع این مهم در دستور کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی باید اقداماتی داشته‌ باشد تا ارز دولتی به دست نیازمندان واقعی آن برسد و افراد غیر ضروری برای دریافت ارز دولتی حذف شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خطاب به مسؤولان کشوری بیان کرد: با حمایت و برنامه‌ریزی می‌توانید مشکلات و معضلات اقتصادی را پشت سر بگذارید.
وی اظهار کرد: استان البرز در سال گذشته موفق شده بالاترین پرداختی در زمینه تسهیلات به صنایع در کشور را داشته باشد و در سال‌جاری نیز بیش‌ از ۴۳۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات داشته‌ایم.
شاهمرادی با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ جواز تاسیس معتبر صنعتی در استان البرز وجود دارد، بیان کرد: باید از ظرفیت‌هایی همچون فرودگاه پیام استفاده کنیم معضلاتی همچون تأمین سوخت در این مجموعه باید مرتفع شود.
وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۱۵۰ برند کشوری در البرز است، بیان کرد: قطب خودرو در کشور هستیم اگر نوسانات بازار آرام نشود ضربه شدیدی خواهیم خورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار کرد: مسؤولان تهرانی البرز را از تهران جدا و مستقل بدانند؛ تقاضا برای ایجاد سرمایه‌گذاری در این استان بسیار زیاد است.
انتهای پیام/و