به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی شریعتی اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی بنابر مکاتبه‌ای که با مدیر نهاد کتابخانه‌های استان البرز صورت می‌پذیرد، امکان استفاده از کتابخانه‌های سطح استان برای فعالان فرهنگی هنری و اعضای کتابخوان مسجد است.

وی افزود: تا کنون سه جلد کتاب نوشته‌ام که نخستین آن خروش معصومانه کوثر در خصوص ابعاد شخصیتی و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها است که به چاپ سوم رسیده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی کرج مطرح کرد: کتاب آثار تربیتی و اخلاقی نماز ویژه نوجوانان و جوانان و کتاب سومی که نوشته ام در خصوص نام حضرت مهدی(عج) در آیات و روایات» در قالب تخصصی در ۳ هزار و ۵۰۰ جلد در کتابخانه های سراسر کشور توزیع شده است.

وی با اشاره به محوریت مسابقات کتاب و کتابخوانی در مسجد حضرت باب الحوائج (ع) بیان کرد: کتاب «یک قمقمه دریا» با محوریت تبیین شخصیت جایگاه امام رضا(ع) و کتاب «حجاب» اثر شهید مطهری همچنین کتاب « محرم و نامحرم» آیت الله مشکینی که در حدود ۳ هزار جلد خریداری شد، به منظور مسابقات کتابخوانی از طرف این نهاد کتابخانه عمومی مساجد بهره‌برداری شد.

در پایان این مدیر کتابخانه مسجد ادامه داد: کتابی نیز در خصوص مقام و جایگاه شهید علی تمامزاده در حال انجام است که در این راستا، اسناد و اطلاعات لازم در حال جمع آوری است.

انتهای پیام/و