به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری دومین رویداد استارتاپی با هدف آموزش چگونه در کنار هم کارکردن به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از ۲ تا ۴ آذرماه خبر داد.
زهرا اخوان‌نسب، رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار کیمیای وطن بیان داشت: چند سالی است بحث استارتاپ‌ها در ایران جان گرفته و ماهیت آن به لحاظ برگزاری شویی برای بیان و معرفی ایده‌ها و از طرفی انجام کار گروهی حائز اهمیت است.
وی یکی از اقدامات مفید و مؤثر شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان را در راستای حمایت از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف، حمایت از استارتاپ‌ها بیان کرد.
اخوان‌نسب چگونگی ورود به استارتاپ را چند مرحله آموزش بوم کسب و کار عنوان کرد و گفت: آموزش مراحل بوم کسب و کار، کار گروهی و جمعی، داشتن ایده خلاقانه و تبدیل‌شدن ایده به کسب و کار از عمده مزایای استارتاپ است.
اخوان‌نسب از شناسایی دختران نخبه استان در برنامه‌های گذشته خبر داد که با استفاده از مشاوره‌های اتاق موفق به راه‌اندازی کسب و کار شده‌اند.
اخوان‌نسب گفت: این رویداد عصر روز ۲ آذرماه در اتاق بازرگانی اصفهان شروع و یکشنبه ۴ آذرماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم(ص)، آیین اختتامیه با تقدیر از نفرات برتر برگزار می‌شود.
وی افزود: برای برگزیدگان، خدمات مشورتی رایگان، تسهیل‌گری در کار و راه‌اندازی کسب و کار فراهم می‌شود.
زهرا اخوان‌نسب خروجی دوره‌های قبل را انتخاب ۴ گروه عنوان کرد که اکنون جزو گروه‌های موفق در کسب و کار هستند.
مشاور عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان توصیه کرد: افراد برای ورود به استارتاپ‌ها باید هدف داشته باشند تا بتوانند راه خود را در کسب و کار پیدا و مطابق با آن برنامه‌ریزی کنند.
زهرا اخوان‌نسب، رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان، اضافه کرد: نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سازمان ملی یونسکو، استانداری و شهرداری اصفهان از حامیان این برنامه هستند.