به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،در این مراسم داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان ضمن معرفی حیدر نوروزی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تلاشهای مجید رضا نصراله نژاد در دوران تصدی این سمت تشکر و قدردانی نمود.

وی با بیان سوابق کاری و تجربیات ارزشمند این مدیران پر تلاش ، از بکارگیری توان و دانش آنان در حل مشکلات و روند رو به بهبود وضعیت حمل و نقل کشور ابراز امیدواری نمود. امانی در ادامه به بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل پرداخت و از پیگیری مجدانه همکاران در جهت رفع موانع موجود و حفظ امنیت در حوزه حمل نقل کالا و مسافر قدردانی کرد.
درادامه این نشست مجیدرضا نصراله نژاد به بیان گوشه ای از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران پرداخت و گفت: در ۶ سال اخیر در بحث تصادفات و تلفات جاده ای شاهد روند رو به کاهش چشمگیری بوده ایم و این مهم تنها با همکاری اداره کل، صنوف، پلیس راه و تمامی ارگان های ذیربط میسر شده است.
وی به ارائه آمار تلفات جاده ای در ۶ سال اخیر پرداخت و افزود: تلفات جاده ای در سال ۹۱ تعداد ۴۱۳ نفر و در سال ۹۶ تعداد ۳۱۴ نفر بوده و این بدان معناست که در سال گذشته شاهد کاهش ۹۹ نفر تلفات نسبت به سال ۹۱ بوده ایم. همچنین در ۵ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ نفر کاهش تلفات داشته ایم.
نصراله ن‍ژاد در ادامه به بیان مشکلات و کمبودها در حوزه راهداری پرداخت و افزود: عمده مشکلات راهداری کمبود ماشین آلات بوده که با مکاتبات صورت گرفته و تنظیم تفاهم نامه ها در جهت خرید و اجاره ماشین آلات گام های موثری برداشته شده است.
این گزارش حاکی است ، حیدر نوروزی مدیرکل جدید کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: اهمیت حمل و نقل کالا و مسافر در پایتخت ایران بر کسی پوشیده نیست چه در حوزه راهداری و چه در بخش حمل و نقل بایستی به استان تهران نگاه ویژه ای داشت.
وی با بیان اینکه استان تهران همیشه الگویی برای سایر استان ها بوده است تصریح کرد: ما بعنوان دستگاه دولتی باید فضا را باز و راه برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر صنوف و پیمانکاران هموار گردد.
گفتنی است در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان تهران به وی ابلاغ و با اهداء لوح سپاس از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، کارکنان این اداره کل، صنوف و پلیس راه شرق و غرب از زحمات مهندس مجید رضا نصراله نژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران قدردانی شد.
این گزارش می افزاید در این مراسم مدیران اصناف حمل و نقل کالا و مسافر، رؤسای تشکلهای صنفی ، فرماندهان پلیس‌ راه شرق و غرب استان تهران، معاونین و رؤسای ادارات تابعه و ستادی و دیگر مسئولین در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران حضورداشتند .