به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، سردار سید جعفر حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان البرز مبنی بر اینکه از کارت بانکی وی مبلغ ۳ میلیارد ریال به صورت غیر مجاز برداشت شده، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی اطلاعات پرینت حساب شاکی مشخص شد، فرد ناشناسی اقدام به برداشت ۳ میلیارد ریال از حساب وی کرده و سپس از طریق دستگاه پوز یک طلافروشی در تهران ، مبلغ موجود کسر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه روند پیگیری پرونده محرز شد، متهم پس از سرقت کارت عابر بانک شاکی و کپی آن، اطلاعات کارت را هک و پس از خالی کردن موجودی حساب وی، از طلافروشی در تهران خرید کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران، متهم دستگیر که در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر برداشت وجه به صورت غیر مجاز اعتراف و اقرار کرد پس از برداشت وجه از یک طلافروشی در تهران مبلغ ۲۰ هزارو ۵۰۰ دلار قاچاق خریداری کرده است.

حسینی با بیان اینکه طلافروش و تهیه کننده دلارهای قاچاق نیز دستگیر شدند، گفت : هر ۳ متهم دستگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/و