به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان با بیان اینکه کشورهای در حال توسعه مثل ایران به توجه بیشتر سازمان جهانی گردشگری نیاز دارند گفت: میزبانی یکی از سمینارهای تخصصی به ایران اعطا شود.

سعید ترابیان ظهر امروز در نشست عمومی با اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: در همدان ۳ مجموعه در سازمان جهانی گردشگری عضو هستند و گنجنامه در ۲۰۱۴ به عنوان اولین مقصد گردشگری ایران در UNWTO معرفی شد و اکنون ایران ۱۶ عضو را در این سازمان دارد.

وی عنوان کرد: از بسیاری کشورها بازدید کردم ولی در گنجنامه ظرفیت های بالایی وجود دارد و روز گذشته میهمانان این سازمان و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری از گنجنامه بازدید کردند.

رئیس دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان بیان کرد: کشورهای در حال توسعه مثل ایران به توجه بیشتر سازمان جهانی گردشگری نیاز دارند و به عنوان مثال اسپانیا میزبان بسیاری از سمینارهای تخصصی است و درخواست می کنم تا میزبانی یکی از سمینارهای تخصصی به ایران اعطا شود.

وی با اشاره به اینکه ایران ۴ فصل است گفت: ایران نیازمند کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از سازمان است چرا که در ابتدای راه قرار دارد..