به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، نشست خبری پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه صبح امروز-سه شنبه ٢٢ آبانماه- در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در سخنانی با بیان اینکه صداو سیما توجه ویژه‌ای به بخش زیرساخت توسعه و فناوری دارد مطرح کرد: با توجه به تغییراتی که در فضای فناوری مواجه هستیم نیاز مبرمی برای صداو سیما در این زمینه وجود دارد که نه تنها از این مهم عقب نماند بلکه باید از آن هم بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی حاصل خلاقیت و تفکر و فناوری انسان‌های ارزشمندی است که باید رخ بنماید، افزود: اگر ابزار این خلاقیت‌ها نباشد خود به خود این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

علیدادی خاطر نشان کرد: بی‌‌تردید آبان ماه امسال موسم تجلی توانمندی و عزم و اراده‌ متخصصان فنی رسانه ملی در نمایش هرچه با شکوه‌تر فعل «ما می‌توانیم» و با شعار «توانمندی ایرانی، رسانه جهانی» در پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه در روزهای ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فنی برگزار خواهد شد، گفت: معاونت توسعه و فناوری رسانه که برگزاری ۱۴ اجلاس پیشین را در تجربه کاری خود به ثبت رسانده، بر آن است تا با برگزاری موفق اجلاسی دیگر گامی در راه نمایش استعدادهای فنی همکاران در سراسر کشور برداشته و در راه بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور تلاش دوچندان کند.

انتهای پیام/