به گزارش پایگاه خبری ربیع، درجلسه ای که به منظور معرفی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان گمیشان برگزار شد.

مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وامام حسن مجتبی(ع) وامام رضا (ع)  گفت: مایه افتخار است  که سبب رفع محرومیت در بعد ارتباطی در این شهرستان باشیم و بتوانیم با زیرساخت های خوبی که در این شهرستان داریم با تلاش و همت همکاران عزیز مشکلات ارتباطی را در این شهرستان و روستاهای اطراف رفع نماییم.

وی با بیان این مطلب که تنها چیزی که در کارنامه ما  باقی می ماند کارنیک وخیر است گفت: من دست تک تک شما همکاران را می فشارم  و از نیروهای  این شهرستان که بخش عمده ای از آن نیروهای پیمانکار وکارگزار هستند تقدیر وتشکر نمود.

وی ادامه داد: اگر یک مدیر موفق، ایده ها وطرح های مختلفی داشته باشد ولی کارکنان اهل کار، توانمند ودلسوز نباشند به هیچ جایی نخواهد رسید.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اهداف خود در زمینه های لاوصولی- دایری تلفن ثابت – ADSL – رضایتمندی مردم ورفع خرابی های بموقع – نظارت و کنترل و سلامت کاری  گفت: انتظار می رود رئیس جدید مخابرات شهرستان گمیشان با جسارت در کار – ایجاد وفاق و همدلی بین پرسنل و آسیب شناسی مشکلات موجود و….. در رسیدن به اهداف خود مصمم و موفق  شود.

مهندس شهمرادی  با تشکر از ریاست قبلی مخابرات گمیشان و تلاش وی با وجود محرومیت ها وکمبودها در کاهش لا وصولی شهرستان افزود: جلب رضایت مردم و ارائه خدمات بروز و با کیفیت را در راس امور خود قرار دهیم و نسبت به فعالیت و وظایف خود متعهد و دلسوز باشیم.

در پایان جلسه از زحمات احمد کلته تقدیر و محمد صدیق قاری به عنوان رئیس جدید مخابرات گمیشان معرفی شد.