به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای تکریم ارباب رجوع، از میزخدمت اداره برق شهرستان جوانرود بازدید نمود.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه واحد خدمت در ابتدای در ورودی شرکت مستقر می شود و ارباب رجوع پس از مراجعه به مسئول آن در محل انتظار مستقر می شوند، گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست های مراجعین، انجام درخواست های متقاضیان و … از جمله شرح وظایف مسئول این واحد می‌باشد.

مهندس مرادی مجد در جمع همکاران جوانرود اذعان داشت: بیشترین تعداد مراجعات و اقدامات در حوزه فروش و خدمات مشترکین است که نشان دهنده لزوم تلاش مضاعف در این حوزه می‌باشد. وی در ادامه با توجه به تعداد درخواست‌های زیادی که در حوزه خدمات مشترکین وجود دارد، بیان کرد: با وجود در خواست‌های متعدد در این حوزه برنامه ریزی‌ها و اهداف آینده باید به گونه‌ای باشد که سعی در هموار کردن و برطرف کردن مشکلات مذکور و ارائه خدمات با کیفیت غیرحضوری به مشترکین برق باشیم. به طوری که با برنامه ریزی استراتژیک این شرکت تا افق سال ۱۴۰۴ همه خدمات باید به صورت غیرحضوری و با کیفیت به مشترکین ارائه شود.

گفتنی است همشهریان کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی www.kpedc.ir  در بخش خدمات الکترونیکی، خدمات غیرحضوری مربوط به برق را بدون مراجعه به شرکت انجام دهند