به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، حسین شریف کاظمی در بازدید از آرامستان بهشت سکینه (س)  از بخش های مختلف این سازمان دیدن کرد.
وی در بازدید از غسالخانه بهشت سکینه (س) افزود: محوطه سازی و ایجاد مکان مناسبی برای تجمع مراجعین و بازماندگان متوفیان ضروری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان کرج خاطرنشان کرد: همچنین سالنی که نماز میت در آن خوانده می شود فاقد گنجایش و امکانات لازم است که انتظار می رود با احداث مکان مناسب تر، امکان اقامه همزمان نماز میت برای چند مرحوم یا مرحومه به وجود آید.
شریف کاظمی با بیان اینکه ایجاد سایت های فضای سبز و درختکاری می تواند تهدیدهای احتمالی زیست محیطی را کنترل کند، تصریح کرد: توسعه درختکاری علاوه بر بهبود سیمای ارامستان ها و کمک به دفع آلاینده ها به زائرین اهل قبور نیز آرامش و معنویت می بخشد.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج نیز در این بازدید گفت: مباحث مطرح شده مورد توجه قرار خواهد گرفت چرا که هدف نهایی ما خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و استقبال از دیدگاه ها و نقطه نظرات سازنده است.
حمیدرضا عسگری با تاکید بر اینکه کارهای مطلوبی در این سازمان صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم، خاطر نشان کرد: به باور من بهشت سکینه (س) ویترین خدمت رسانی‌ مدیریت شهری کرج به شهروندان است و از آنجا که مراجعین ما شرایط خاصی دارند، تکریم ارباب رجوع سرلوحه اقدامات قرار دارد

انتهای پیام/و