به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  ایسنا، انجمن علمی مطالعات صلح ایران اعلام کرد در راستای مسئولیت علمی، اخلاقی و مدنی خود با تاکید بر صلح و همبستگی ملی به مثابه یک حق برآمده از زندگی اجتماعی و ملی، تلاش دارد به تولید و گسترش این ادبیات کمک کند و به همین دلیل از همه صاحب‌نظران و پژوهشگران رشته های مختلف دانشگاهی خواسته مقالات خود را «با تاکید بر مسائل ایران» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

مطالعات پایه مرتبط با صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی، دولت، صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران، نخبگان صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران و نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی، صلح و وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران محورهای اصلی این همایش هستند.

مقاضیان می‌توانند چکیده مقاله های خود را اول آذرماه و متن کامل را تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه این همایش به آدرس Ipsan_conference@yahoo.com ارسال کنند. این همایش نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

مقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۲۷۴۷۹۵۰۶ تماس بگیرند یا به آدرس http://ipsan.ir/conf  مراجعه کنند.

دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران که علی کریمی دبیری علمی و شقایق حیدری دبیری اجرایی آن را بر عهده دارند با مشارکت خانه اندیشمندان علوم انسانی، مرکز گفتمان صلح برای همه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/