به گزارش پایگاه خبری ربیع،  شهردار اصفهان با تاکید بر دوری  از هرگونه مساله ای که موجب تفرقه میان مردم می شود، افزود: باید با وحدت در مقابل تحریم ها ایستاد. زیرا تنها راه مقابله با تحریم ها مقاومت است.

 دکتر قدرت الله نوروزی در حاشیه راهپیمایی مردمی ۱۳ آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مسوولان هم باید در راستای دعوت به یکپارچگی و پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه‌ای کمک کنند تا اتحاد مردم در مبارزه با تحریم ها افزایش یابد.

وی با بیان این که وحدت، رمز پیروزی است، ادامه داد: این حضور آگاهانه مردم، نمایش وحدت است وحدت، مقدمه استقامت در مقابل استکبار است. وی افزود: این حضور آگاهانه می‌تواند توان مضاعفی به مسئولان بدهد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: تحریم ها موضوع جدیدی نیست. موضوع مهم  این است که همه در این شرایط به منافع کشور و مصلحت عمومی فکر کنند تا بتوان بر هر تهدیدی غلبه کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: باید به گونه ای حرکت کرد تا با نوآوری، خلاقیت، اثرگذاری فعالیت ها بتوان موانع را از سر راه برداشت، به اهداف نزدیک شد و انسجام، وحدت و یکپارچگی میان ملت را افزایش داد. در این صورت می توان از وضعیت ایجاد شده مانند گذشته عبور کرد.