به گزارش پایگاه خبری ربیع،اسپاتیفای مدتی است که در دستگاه های ios میزبان اپلیکیشن خاص خود است. اکنون قرار است که این اپلیکیشن برای ساعت های هوشمند اپل یا اپل واچ نیز به صورت اختصاصی رونمایی شود.

شاید بسیاری از کاربران اسپاتیفای از این موضوع تعجب کنند که چرا تا امروز اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ عرضه نشده است. خبر خوش برای طرفداران این ساعت های هوشمند و سرویس استریم موسیقی مذکور این است که اسپاتیفای مدتی است مشغول کار بر روی اپلیکیشن رسمی این شرکت بوده و در آینده‌ای نزدیک آن را بر روی اپل واچ کاربران به ارمغان می اورد. به گفته مقامات این اتفاق در آینده ای نزدیک اجرا می شود و کاربران می توانند از این اپلیکیشن اختصاصی در ساعت های هوشمند اپل خود استفاده کنند.

اپلیکیشن اختصاصی اسپاتیفای در اپل واچ

اسپاتیفای به تازگی تست یک برنامه رسمی برای ساعت اپل واچ را برای آزمایش کنندگان بتا برای آیفون شروع کرده است تا به ورژن این برنامه در اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. تولیدکنندگان این برنامه در این باره گفتند: «ما همیشه محصولات و تجارب جدیدی را آزمایش می کنیم، اما هیچ خبر جدیدی برای به اشتراک گذاشتن در این زمان فعلا وجود ندارد جز اینکه این اپلیکیشن ها برای ساعت هوشمند اپل واچ در مرحله آزمایش و بررسی است».

تست اپلیکیشن اسپاتیفای در ساعت های هوشمند اپل

تا به حال بر اساس آزمایشات انجام شده، به نظر می رسد که این برنامه به صورت پیش فرض در ساعت های هوشمند اپل اخیرا موجود خواهد شد و از این اپلیکیشن برای کنترل پخش موسیقی استفاده خواهد شد.

پیش از این در کنفرانس WWDC 2018 اعلام شده بود که اسپاتیفای قرار است اپلیکیشن خود را برای اپل واچ طراحی کند تا کاربران برای گوش دادن به موسیقی به راحتی بتوانند این کار را از سرویس استریم موسیقی آنلاین خود دنبال کنند. طبق این ادعاها قرار بود که این اپلیکیشن همزمان با عرضه نسخه بعدی ios رونمایی شود. اما اکنون زمان این کار و تست ان هم اکنون است.

بر طبق این آزمایشها و تست ها، به نظر می رسد که این اپلیکیشن به صورت اختصاصی و همراه با سیستم عامل اصلی اپل برای ساعت های هوشمند عرضه می شود و نیاز به نصب جداگانه ندارد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت در چه تاریخی در ساعت های اپل واچ عرضه می شود اما زمان عرضه آن با توجه به صحبت های مقامات اسپاتیفای نزدیک است و کاربران می توانند از این ویژگی به زودی استفاده کنند.