به گزارش پایگاه خبری ربیع،اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد. این گوشی هوشمند که به نظر می رسد در بازار جهانی و در بیشتر کشور های جهان به فروش برسد قیمت بسیار بالایی نیز خواهد داشت. ساعاتی پیش در مورد این گوشی موبایل اخباری منتشر شد که به نظر بسیار جالب خواهد بود. هنوز زمان رونمایی از این محصول اعلام نشده و به نظر می رسد هایی جالبی در مورد این گوشی هوشمند در کنفرانس توسعه دهندگان این برند گره ایی اعلام شود.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با نام GALAXY Fروانه بازار فروش می شود.

کمپانی کره ایی سامسونگ از مدت ها پیش روی پروژه ساخت گوشی تاشو کار می کرد و به نظر می رسد این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-F900U روانه بازار شود. طبق گزارشات مربوط به این کمپانی کره ایی شماره نرم افزاری این محصول نیز F900USQU0ARJ5 خواهد بود. این خبر در یکی از گزارشات نسخه آزمایشی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد. به احتمال زیاد این نسخه خاص از محصولات سامسونگ سال آینده روانه بازار فروش می شود.

کمپانی سامسونگ هنوز در مورد رابط کاربری این محصول صحبتی انجام نداده است اما به نظر می رسد این محصول خاص از یک رابط کاربری منحصر به فرد بهره ببرد، رابط کاربری که محصولی از خلاقیت دو شرکت پرطرفدار سامسونگ و گوگل خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر دو نسخه از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ را اعلام کرده که شماره مدل SM-F900F و SM-F900N هستند و این موضوع نشان می دهد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در بازار های آسیا و اروپا به فروش می رسد.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با اخباری جالب همراه شد

اطلاعات خاصی در مورد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر نشده است

بیشتر کاربران این برند کره ایی منتظر خبر های جالبی از سمت مدیران سامسونگ هستند اما به نظر می رسد سامسونگ علاقه ایی به انتشار ویژگی های محصول خاص خود نداردو طبق اخبار موجود تنها دو موضوع را می توان در میان اخبار منتشر شده برداشت کرد که این گوشی هوشمند دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است و با توجه به سخت افزار به کار گرفته شده این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار روانه بازار فروش می شود.

چه خبر از شایعات در مورد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ؟؟

کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی هوشمند تاشو با چالش های زیادی از جمله باتری خمیده رو به رو است و از شرایط بد گذشته در مورد شارژ باتری ترس دارد که فاجعه ای مانند گلکسی نوت ۷ را تکرار نکند. در مرحله بعد نیز ساخت صفحه نمایش های تاشو بسیار هیجان انگیز است و کاربران می توانند این قابلیت را روی گوشی موبایل خود تجربه کنند.با توجه به شرایط و شایعات موجود به نظر می رسد در بخش ابعاد صفحه نمایش باید شگفت زده باشیم زیرا این گوشی هوشمند  در حالت مسطح گوشی هوشمند ۷.۳ اینچ است اما در حالت خمیده به اندازه صفحه نمایش ۴.۵ اینچی تغییر خواهد کرد که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.