به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، منوچهر غفاری امروز  اظهار داشت: اخبار ضد و نقیض و در برخی مواقع کذب در فضای مجازی منتشر می‌شود که تا کنون در مقابل این بداخلاقی‌ها سکوت کرده‌ایم.
وی افزود: شهروندان فهیم شهر فردیس با درایت خود اخبار کذب فضای مجازی و واقعیت‌های رسانه‌های رسمی را مقایسه خواهند کرد و نسبت به وقایع شهر آگاه هستند ما نیز قضاوت را به مردم سپرده‌ایم.
شهردار فردیس یادآور شد: برخی از اخبار کذب و ضد و نقیض فضای مجازی به قدری زیرکانه و با طرز فکر منفی است که به نظر می‌رسد شاید در افکار عمومی تأثیرگذار باشد و در ذهن بیننده و شنونده اثر بگذارد.
غفاری با بیان اینکه تصمیم به مقابله با برخی از اخبار ضد و نقیض در سطح شهر گرفته‌ایم، بیان کرد: تصمیم داریم با رعایت ادب و اخلاق حرفه‌ای با افرادی که به دروغ اقدام به انتشار اخبار و سوءاستفاده از فضای مجازی دارند مقابله کنیم.
وی حرفه و رسالت خبرنگاری را مقدس و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: برخی از افراد از ظرفیت فضای مجازی در راه اشتباه استفاده می‌کنند و هیچ تعهدی نسبت به حرفه خبرنگاری ندارند.
شهردار فردیس اضافه کرد: افرادی در سطح شهرستان فردیس هستند که با این ویژگی اقدام به انتشار اکاذیب دارند و سعی دارند فضای مدیریت شهری را مسموم کنند.
وی در ادامه به نقش و جایگاه اعضای شورای شهر اشاره کرد و تصریح کرد: اینکه در میان اعضای شورای شهر اختلاف نظر وجود داشته باشد امری عادی است و این اختلاف نظر از هفته دوم فعالیت بنده آغاز شد.
غفاری یادآور شد: اینکه در میان اعضای شورای شهر یک شخص بخواهد هیاهو و جنجال به پا کند دال بر این نیست که سایر اعضا نیز همسو و همراه این فرد هستند.
وی اظهار کرد: استیضاح و طرح سوال حق شورای شهر است و اگر استیضاح بنده با ۶ امضاء همراه شد با نهایت احترام قبول خواهم کرد و قطع رابطه کاری شهرداری و شورا انجام می‌شود.
شهردار فردیس در پایان نسبت به شایعاتی مبنی‌بر استعفای خود در صحن علنی شورای شهر، خاطرنشان کرد: تا لحظه آخر با عزمی جدی فعالیت خواهم کرد و استعفاء نمی‌دهم.
در فردیس شایعات مبنی‌ بر قوت گرفتن اختلاف نظر میان شهرداری و اعضای شورای شهر فردیس وجود دارد و در هفته جاری شرایط و وضعیت مدیریت شهری فردیس تعیین تکلیف خواهد شد.
انتهای پیام/و