به گزارش پایگاه خبری ربیع، گوشی هوشمند ال جی Q8 برترین میان رده برند کره ای ال جی محسوب می شود که به زودی وارد بازار فروش جهانی می شود. این گوشی هوشمند دارای استاندارد های نظارمی است که مقاومت بالای این گوشی هوشمند در برابر آسیب های احتمالی را کاهش می دهد. با توجه به شرایط موجود در این محصول و قیمت مناسب آن گوشی هوشمند ال جی Q8 یکی از برترین انتخاب های کاربران گوشی های میان رده محسوب می شود.حال قصد داریم به بررسی این گوشی هوشمند بپردازیم:

گوشی هوشمند ال جی Q8 ؛ قدرتمند در بخش صفحه نمایش

کمپانی ال جی میان رده خود را با ابعادی مناسب و صفحه نمایش بزرگ روانه بازار فروش کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ است. ال جی صفحه نمایش میان رده خود را با پنل IPS روانه بازار کرده و بدونه شک با یک گوشی قدرتمند در بخش صفحه نمایش رو به رو خواهیم بود.

گوشی هوشمند ال جی Q8 ؛ مقاوم ترین میان رده سال

دوربین ؛ ال جی همچنان در گوشی های میان رده از یک لنز استفاده می کند

در بخش دوربین ال جی همواره امکانات کمی را برای میان رده های خود استفاده می کند. کمپانی ال جی در این محصول از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده و حضور یک لنز ۵ مگاپیکسلی در روز هایی که سامسونگ میان رده های خود را با سه و چهار لنز روانه بازار فروش می کند کمی عجیب به نظر می رسد. کاربران در این گوشی میان رده قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارند.

ال جی در بخش سخت افزار و نرم افزار عملکرد خوبی دارد

گوشی هوشمند ال جی Q8 با اندروید ۸.۱ روانه بازار فروش می شود و استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ شرایط خوبی را برای کاربران رقم می زند هرچند این پردازنده ۱۴ نانومتر عملکرد ضعیف تری در مقایسه با میان رده های هوآوی دارد اما این پردازنده در کنار رم نرم افزاری ۴ گیگابایتی یک انتخاب خوب برای کاربران محسوب می شود. گوشی هوشمند ال جی Q8 دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و کاربران می توانند ۵۱۲ گیگابایت حافظه گوشی هوشمند خود را ارتقا دهند.

با توجه به صفحه نمایش بزرگ این گوشی هوشمند و پردازنده ۱۴ نانومتری انتخاب باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای این محصول یک انتخاب بسیار خوب محسوب می شود حال باید دید این گوشی هوشمند چه امتیاز هایی را از دید کاربران دریافت می کند. کمپانی ال جی میان رده خود را با قیمت نزدیک ۴۰۰ یورو روانه بازار فروش می کند.