به گزارش پایگاه خبری ربیع، آیا می خواهید که اشتراک خود را در Apple Music حذف کنید؟

شاید شما از سه ماه اشتراک مجانی استفاده کرده اید و این برنامه توانسته نظر شما را به خود جلب کند. شاید برنامه ی دیگری مثل اسپاتیفای توانسته شما را به خود جلب کند.

اما چگونه می توانیم اشتراک Apple Music را به طور کامل حذف کنیم؟

این موضوع چندان کار سختی نیست اما شما باید شیوه این کار را یاد بگیرید که در آینده با مشکل مواجه نشوید ، پس اگر شما با مشکل مواجه شدید ، مراحل زیر می تواند شما را در این زمینه یاری کند.

چگونه اشتراک خود را در Apple Music حذف کنیم؟

پس بریم سراغ مراحل حذف اشتراک Apple Music :

– برنامه iTunes را باز می کنید

– به بخش پایین صفحه می روید تا بخش Apple ID را پیدا کنید.

– حالا روی Apple ID کلیک می کنید تا محتویات آن را ببینید.

– اطلاعات خود را وارد می کنید یا اینکه از اثر انگشت استفاده کنید.

– روی بخش اشتراک کلیک می کنید.

– حالا اپل موزیک را انتخاب می کنید.

– اشتراک خود را لغو می کنید.

– تمام شد!

آفرین ، کار شما با موفقیت انجام شد.

زمانی ک شما عدم اشتراک خود را تایید کردید ، دیگر نیازی نیست که هزینه های ماهانه ی آن را پرداخت کنید. قطعا شما همیشه می توانید اشتراک خود را تمدید و از آن دوباره استفاده کنید. آینده را ما نمی توانیم پیشبینی کنیم.

چگونه اشتراک خود را در Apple Music حذف کنیم؟

توضیحاتی در مورد برنامه APPLE MUSIC

اپل موزیک (Apple Music) یکی از اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های اختصاصی موجود در سری محصولات آی او اسی اپل محسوب می‌شود که ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه در این بین برخی محدودیت‌ها سبب می‌شوند که ما نتوانیم به درستی و به طور کامل از سرویس اپل موزیک استفاده کنیم، اما با این حال این محدودیت‌ها سبب نمی‌شوند که اپل موزیک (Apple Music) نقش مهم و حیاتی خود را از دست دهد.

روش استفاده از APPLE MUSIC

با خرید اشتراک اپل موزیک قادر خواهید بود که به طور رایگان به تمام موزیک‌های آیتیونز موزیک گوش دهید. این سرویس هم اکنون هزینه‌ای در حدود ۹.۹۹ یورو را به ازای هر ماه دریافت می‌کند. از آنجایی که خرید اشتراک اپل موزیک (Apple Music) در شرایط عادی برای ما امکانپذیر نیست، بنابراین از این مقوله صرف نظر می‌کنیم. شما می‌توانید یک بار از اشتراک ۳ ماه و رایگان اپل موزیک استفاده کنید. این در واقع هدیه‌ای است که اپل در اختیارتان قرار می‌دهد.